• دسته ها
  • ژانرها
  • بازیگران
  • کارگردانان
  • کشورها
  • تاریخ انتشار

فرم ورود سایت

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

عضویت در سایت

129 بازدید
5(1 رای)
n/n
امتیاز در IMDB
دانلود قانونی

خلاصه داستان

پس از ربودن یک هواپیمای مسافربری توسط تروریست ها، یک سرباز خارج از وظیفه در هواپیما استراتژی ای برای شکست هواپیماربایان و اطمینان از بقای مسافران در هنگام از کار افتادن موتور طراحی می کند.

After terrorists hijack a passenger plane, an off-duty soldier aboard devises a strategy to defeat the hijackers and ensure the passengers








باکس دانلود

  • کیفیت :کیفیت 480
  • کیفیت :کیفیت 720
  • کیفیت :کیفیت 1080
دانلود فیلم هندی فیلم هندی

یودا (جنگجو) یک فیلم اکشن و هیجان انگیز هندی زبان هندی محصول 2024 به نویسندگی و کارگردانی ساگار امبره و پوشکار اوجا است که توسط هیرو یاش جوهر، کاران جوهر و آپوروا مهتا تولید شده و تحت عنوان

Yodha این فیلم ساخته شده است. ستاره‌های Sidharth Malhotra، Raashii Khana و Disha Patani در این فیلم هنر نمایی کرده اند. یودا در 15 مارس 2024 در سینما اکران شد.

 دانلود فیلم یودا

موضوع فیلم
پس از ربودن یک هواپیمای مسافربری توسط تروریست ها، یک سرباز خارج از وظیفه در هواپیما استراتژی ای برای شکست هواپیماربایان و اطمینان از بقای مسافران در هنگام از کار افتادن موتور طراحی می کند.

منابع

imdb

tmdb

wikipedia

در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، 67 درصد از 9 نقد منتقد، با میانگین امتیاز 4.8/10 مثبت هستند. منتقد بالیوود هونگاما 3 ستاره از 5 ستاره را داد و نوشت: یودا فیلم ربوده معمولی نیست و عملکرد خوبی دارد؛ با این حال، کاملاً فنی و گیج کننده است. Saibal Chatterjee از NDTV به این فیلم امتیاز 1.5/5 داد و نوشت: مهم نیست چقدر ملایم باشید و چقدر طرفدار Sidharth Malhotra هستید، این فیلم اکشن انحصاری یک سواری پر از دست انداز است که از یک گام اشتباه به مرحله دیگر می رود. سوکانیا ورما از سایت Rediff.com 2.5/5 ستاره داد و مشاهده کرد: سیذارت سبک پا که به تنهایی به سمت افراد بدرفتار می رود، منظره ای نرم است. این مرد مسلح به سوآگ، عینک آفتابی و حرکت آهسته، برای این کار مناسب تر است. و یودا بی شرمانه بر طلسم و شانه های ناهموار او تکیه می کند». آنوپاما چوپرا، در نقد خود برای Film Companion گفت که یودا یک تریلر مهیج جذاب، کوبنده و کم منطق است که با گستاخی به پایانی خوشایند ازدحام می رسد، بیشتر بر روی شانه های یک سیذارت مالهوترا. ریشیل جوگانی از Pinkvilla به این فیلم امتیاز 2.5/5 داد و اظهار داشت که "یودا دارای ویژگی‌های بازخریدکننده است و هیجان نیز ارائه می‌دهد، اما فیلم در کل ساعتی خسته‌کننده است، مملو از کلیشه‌ها، دیالوگ‌های جذاب و ترانه‌های استفاده شده بیش از حد.

نظرات کاربران

دیدگاها ، پس از تایید مدیران سایت منتشر خواهند شد. دیدگاهای انگلیسی یا غیر مرتبط با مطلب منتشر نخواهند شد.